چگونه می توانم حفاظت من عملکرد کلیه همراه از آسیب بیشتر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم حفاظت من عملکرد کلیه همراه از آسیب بیشتر

من یک بیمار بیماری مزمن کلیه با فشار خون بالا و در حال حاضر توسط بدتر شدن عملکرد کلیه آزار دهنده هستم، لطفا راهنمائی چگونه می تواند سلول های عملکرد کلیه ام من را از آسیب محافظت بیشتر است. این سوال بسیاری از مردم نگران است، بنابراین من پاسخ اشتراک زیر، امیدواریم که آن را می تواند به شما در برخی از راه کمک کند.

در حال حاضر، یک رژیم غذایی متعادل می تواند به شما کمک کند برای حل این مشکل.رژیم غذایی کم پروتئین و کم نمک خوب برای شما است. در همین حال، شما نیاز به کنترل فشار خون خود را در محدوده طبیعی است، ولی لازم نیست که کنترل آن از حد نرمال پایین تر است. مهم ترین چیز برای شما این است که فشار خون خود را تحت کنترل، که برای درمان بیماری خود مفید خواهد بود.

شما می دانید که هنگامی که 50٪ از عملکرد کلیه خود را، کراتینین های خود را به سطح بالایی افزایش می دهد از دست داد. در حال حاضر آنچه شما می توانید انجام دهید این است برای محافظت از سلول های سالم و سلول های دچار اختلال معکوس می باشد. همانطور که همه ما می دانیم، یک بار سلول های مرده می شوند، عدم درمان قادر خواهد بود تا آنها را به عقب، بنابراین حفاظت از آنها قبل از نکروز می شوند.

طب میکرو چینی Osmotherapy طب گیاهی چینی خارجی اعمال شده است. شده است در بیمارستان ما از سال 1986. در طول دهه گذشته از سال استفاده می شود، این درمان اثر درمانی قابل توجهی نشان داده است. این یک درمان acupoint، که در آن داروها را می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق کانال در منطقه کلیه نفوذ است، به طوری که آنها می توانند کار موثر و اثرات سرعت بیشتری. علاوه بر این، این درمان یک درمان طبیعی است پس از آن عوارض جانبی در بدن در تمام نیست و می تواند کمک به حفظ عملکرد سلول ها از آسیب بیشتر کلیه است.

اگر شما هر گونه سوال در حمایت از عملکرد کلیه خود را و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان ما، می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا چت با دکتر آنلاین ما.





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، کلیه عملکرد سلول، چگونه می توانم حفاظت من عملکرد کلیه همراه از آسیب بیشتر ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: